Cheer Boys!!
Haruki has been practicing judo since he was a child and is set to inherit his father’s dojo. However, he feels he is talentless when compared to his undefeatable sister. As he keeps his distance from judo after an injury, his childhood friend Kazuma proposes to start something new together. And so, they establish an unprecedented club, an all-male cheerleading team!