Thirty Years of Adonis
Ke is a young a Beijing opera actor. His life philosophy is that he will bring others joy as long as he pursues his dreams. Yet, he falls into a terrible trap in which he is raped by thrity men. He reflects on his life in indescribable pain. As he sprints towards the end of fate, he lets out a deep, final cry to that someone who was been set to accompany him through his journey.