The Man Who Surprised Everyone
Egor is a fearless state forest guard in the Siberian Taiga. He is a good family man, respected by his fellow villagers and together with his wife Natalia they are expecting a second child. But one day Egor finds out that he has cancer and only two months left to live. No traditional medicine or shamanic magic can save him. Finally, left with no other options, he takes a desperate attempt to trick death. Egor assumes the identity of a woman, only to realize that such disguise might not be only a pretense.