New to BDSM, young military officer Lee Jun-Zhong meets DT, master of human dogs. One late night in the military camp, Jun-Zhong can hardly resist the yearning to be dominated and sneaks into the toilet to call DT. Given a task to prove his loyalty to the master, can Jun-zhong honestly face the inner desires by overcoming his doubts and fear?