Gay Couple Yang & Fufu: “I love his flabby arms. It’s soft and comfortable to squeeze. I have to squeeze it every time I go to sleep to be happy.” “I like that he has a bit of a belly. Whenever he is giving me a ride, I always squeeze his belly. It’s great.”