We the Animals
Us three, us brothers, us kings. Manny, Joel and Jonah tear their way through childhood and push against the volatile love of their parents. As Manny and Joel grow into versions of their father and Ma dreams of escape, Jonah, the youngest, embraces an imagined world all his own. Based on the novel by Justin Torres.