Meng Lian was invited by the gym manager to take part in a contest called “Energy Fight.” To go for the training, Meng Lian might have to sacrifice her job in the community health center. She couldn’t make up her mind, so she tried to call Holly, but Holly was busy having lunch with Pan.
Meng Lian expressed her annoyance to Chuan. Chuan confessed to her, and asked her to keep the job. Meng Lian was very appreciated for Chuan’s accompaniment. When Holly reached home later that night, Meng Lian found out that she smelt like a branded perfume. To avoid misunderstanding, Holly lied to her that she was having lunch with a guy, who was also a gay. Meng Lian believed it.
Not long after, the airlines welcomed their new president, and trimmed their uniform 5cm more from the bottom. It had seriously affected the stewardesses on a daily basis. So, Holly decided to hold a protest against the president. Meng Lian didn’t show support on this issue. They had a fight, ended up with Meng Lian punching Holly in the face. Holly got mad and left the house.