Trapped in a male body, Renita wanted to be a doctor and a woman since she was a child but her parents forced her to study at a Islamic school where she was bullied and ostracized. She rebelled by becoming a prostitute in the hope of finding freedom but instead, found that it came at a cost - she experienced brutality and was discriminated against by her family and the Indonesian society in which she lived.