Meng Lian spent her spare time in the gym, tried to persuade herself that she had chosen a life-assured path, meantime kept her job related to sports somehow. A tomboy baker, Chuan, came in, and she was amazed to Meng Lian’s explosive boxing movement.
It’s finally Holly’s first flight experience being officially a stewardess. “I thought you were the well-known tomboy bartender in our bar!” The ex-colleagues from the bar took the same flight, started to make fun of the old time tomboy bartender.
Holly felt overwhelmed. Meng Lian invited her to join MMA sometimes, in order to release stresses. Even Holly’s parents joined her colleagues, teasing her around: “Our famous tomboy bartender has become someone trying to cover her butt with a stewardess uniform.” Listening to the jokes, Holly is praying hard that one day she could replace entire stewardess outfit with a handsome steward uniform.
The next day, her flight is heading back to Singapore. A drunk passenger harassed one of the stewardess on the plane. Holly stood in, made the argument even worse and turned it into a fight. After the incident, she put on Jerry’s spare uniform to replace her torn-up uniform, begging the cabin manager, Harriet, to give her permission this one time.