Among the cries of "What about the children?" during the debate over California's Proposition 8, where were the voices of actual children? That's the question posed in Same Difference, a collaboration between renowned photographer Catherine Opie and award-winning filmmaker Lisa Udelson. It's an exploration of how modern American families are constructed, not only those within the LGBTQ community.