Fingers and Kisses
How did they make it? The unbearable innocent fingers and kisses. Colors on the screens, your, hers, mine... Cheang has taken her camera to the streets for a candid glimpse of lesbian public sexuality. The film challenges to the question "What do lesbians do?"