Fireflies
When Ramin hid on a cargo ship leaving Turkey, he never expected to end up in Veracruz, Mexico by accident. Having escaped persecution as a young gay man in his home country, Iran, he suddenly finds himself far from everything he knows, living the life of an exile in this nostalgic, tropical port where his past and future are constantly confronted by new relationships and revivified desires.