異同HashTalk 第2集
This episode's hashtag is #gaylifeishard. Are you mainstream or non-mainstream gay? What's the difference between mainstream and non-mainstreams? What gay stereotypical animal category do you belong to? Can you only be picky if you work out?
Stereotyping is easy, but to understand one another is difficult. “Rainbow HashTalk” discusses popular topics that everyone, no matter gay or straight, should pay attention to. The show creates a space for open communication among guests of various backgrounds to encourage the understanding of the LGBTQ life and to recognize the different perspectives behind the stereotypes and labels.