Big Father, Small Father and Other Stories
Vu, a photography student, arrives to the sprawling metropolis of Saigon and moves into a slum neighborhood where he meets Thang, a charismatic young man. The two lead a dangerous yet beautiful youth together, until a stripper unexpectedly enters their lives. As the three's relationship grow all the more peculiar, will the dissolute summer love spark, or will it catch fire and lead to their doom?