House of the Queen
Taesik, who is kind and loving, is the owner of the beautiful guest house. He lives with his bright and cheerful daughter, Suin, who is a makeup artist. During the day when all the guests and Suin had left the house, Taesik had a good time alone putting makeup, wearing a wig and dancing. However, Taesik didn't expect Suin back so soon, and they both were surprised by unprepared encounter. That night, Suin came first to Taesik and suggested that she give her makeup.