The Third Wife
In late-19th century Vietnam, 14-year-old May is chosen to become the third wife to a wealthy landowner, and she soon becomes pregnant with a child she believes will be a male heir. But after she witnesses a forbidden romance, May finds herself struggling to come to terms with her hidden desires in this stunning and sensuous portrait of young womanhood.