Physicality
Krithika and Shireen are friends who strive for societal recognition of their preferred and lived gender. Shireen drives a taxi to support herself and nurses a dream to be a popular theater actress while Krithika is focused in her ambition to become a police officer. Soon both of them realize that the society and people around them can't think beyond the physicality of being a male and female.