Luz leaves to Italy in search of a better future, leaving her two year-old son in the care of her family back in Colombia. Her European dream, however, starts to wither away as she becomes the victim of a series of misfortunes. Luz takes on her new social status and starts from scratch working as a cleaner. She unexpectedly meets Fran, a person so extraordinary that makes her overcome all her preconceptions. Together, they decide to be the owners of their lives: the entire world is before them and Rome at their feet.