Way to Content
The relationship between Gaoyang Chen and her husband Zhou has been an unhealthy one. Facing his wife's inexplicable indifference, Zhou failed to change the situation. Conflict broke out when Zhou eventually realized his wife and her same-sex partner had married in a foreign country years ago.