The 3 Little Pigs 2
The three little pigs are victims of their overflowing sexuality. Each of them is at a turning point in their love lives. Rémy confronts his true nature and will have to overcome his conformity. Mathieu feels his manhood threatened by the financial success of his wife. Christian falls under the spell of his sister-in-law Sophie behind Rémy's back. Through misunderstandings and lies, the siblings face their most difficult challenges.