River Knows Fish Heart
This is the story of two school boys who are aspiring musicians, meeting by fluke and falling in love along the way to a music competition. An He (translates to 'River' in Chinese) is a musical genius who is experiencing writer's block. Xiao Yu (translates to 'Little Fish' in Chinese) is a rich kid who runs away from home. Both have their own challenges in school and in life. Will they be able to overcome their own insecurities and achieve their dreams?