The first gay web series from Singapore. Filmed in actual gay clubs, bars, bathhouses.
It's Friday night, possibly the most important day on the gay agenda for Joel, Ridzwan, Rai, and Isaac. "People Like Us" follows these four men as they navigate lust, love, and life.