Defiant towards massive condemnation and denunciation in the society, a heterosexual female pastor founded Taiwan's first LGBT-affirming church in May 1996. For LGBT Christians, who had been rejected by the Christian community for a long time, this church finally provided them with a safe haven. Today, while the founder has passed away, the church members continue to make their voice heard. They struggle in the conflicts of the religion and confront the unjust social institution at the same time. Despite the price paid, they strive to make a difference in others' lives with their own life stories, hoping that one day... love will eventually eliminate hostility and misunderstanding.