Changing Partners
Four characters, four couples, and four relationship variations. Based on the Palanca Award-winning musical play by Vincent de Jesus, Changing Partners film adaptation tells the story of couple Alex and Cris. Creative and unpredictable, the story shows that love sees beyond genders and age, and even economic status.