Boy
An illegal Filipino moving continuously from one location to the other, he is living between being seen and being invisible, between his life with his boyfriend, an erotic dancer, and his role as financial provider of his family back home. All this changes when his boyfriend auditions for a dance-company and one of his employers commits suicide. A charming photographer shows interest in him. He wants him as a model for a photo series.