A sequel of a popular Thai film with a lesbian theme, Yes or No 2 picks up from where the original left off. Two girls, Kim and Pie are in love, but after graduation they have to travel into two different directions for their internship; Kim is going to work in a farm in the northern province of Nan, while Pie is going South to work in a fishery center. As their love is being tested by the distance, a third person enters the game. Will their love endure?