'Femme queen on the streets, dom top in the sheets'- Dan Ni's self-description on Facebook best captures how he beholds and desires femininity. As a popular androgynous gay man in the masculine-worshipping culture, he's the embodiment of two seemingly parallel traits. 'Dating with Dan Ni' will delve into his personal life and view issues in Vietnamese modern gay culture from his perspective: issues such as online dating, open relationship, femininity, and above all, what I, this queen, is gonna wear today.