The Monteiro and Campelo families live in the shadow of a crime committed in the past. Their rivalry, already known throughout the city of South Verona, remains constant due to the frequent fights between the families. But when chance puts Ramon Monteiro and Rômulo Campelo face to face, hatred turns into an unlikely love that can hurt parents, siblings, friends, and even themselves.