When it comes to Japanese nightclub culture, go-go dancers are the ones you cannot miss. Two go-go dancers of the opposite sex will be introduced in the episode. Sasuke, is one of the most popular male go-go dancers since he debuted last year; Yumika performs regularly at Tipsy, the biggest lesbian club in Japan. Follow the camera and check what's behind the stage of the life of go-go dancers.