Omar
This is the story of Omar, a young gay man living in a city. A city he loves and who loves him, but the much pressure makes him can neither live or even reveal his homosexuality. Not even his best friend Morad. Until his hidden history with Arthur is discovered. A decision is then made: renounce his love or leave the city for other horizons.