Roommates of Poongduck 304
Jae Yoon works for a large company. Young and successful, he is the owner of the Poongduck Villa. One day, an uninhibited playboy who doesn't play by the rules moves into Jae’s house, much to Jae Yoon’s annoyance. But as fate would have it, when Jae Yoon is transferred to a new department in his company, he realizes that his new supervisor is none other than his unlikable, annoying roommate!